اعلام موارد ذیل، با میل و رغبت صورت نمیپذیرد ولی به ناچار برای آندسته از فرستندگان هرزنامه و متخلفین از قوانین و کسانی که به حقوق مخاطبین احترام نمی گذارند ، لازم و ضروری می نماید

  میلیجن هدف و سیاست ضد اسپم را دنبال میکند ومخالف ارسال ایمیل های تجاری ناخواسته است

 میلیجن طراحی شده تا بازار سالمی را جایگزین ایمیل های ناخواسته کند

 اگر ایمیلی از طرف حساب کاربری میلیجن شما ارسال گردد که اسپم شود ما فورا حساب کاربری شما را مسدود میکنیم . و هیچ مبلغی را به شما استرداد نمیکنیم

 لطفا هرگونه سو استفاده و موارد مشکوک را که توسط میلیجن انجام شده گزارش دهید و ایمیل های امده را به میلیجن همراه عنوان ایمیل اعلام نمایید تا ما بتوانیم پنل مدیریت ان را مسدود کنیم و آن حساب کاربری را در لیست سیاه قرار دهیم

اسپم چیست؟

در مفهوم عمومی اسپم به ایمیلهایی گفته میشود که بدون اجازه افراد به صندوق های ورودی ایشان ارسال میشود بدون در نظر گرفتن نیاز مخاطب و بدون کسب اجازه از او. در حالی که برای ارسال ایمیل تجاری شما باید اطلاعاتی از گیرنده ایمیل ( مخاطب هدف ) داشته باشید و مطمین باشید که اطلاعات ارسالی برایشان مفید است و ان را مطالع میکند

فرستندگان ایمیل همچون میلیجن، ترجیح میدهند تا از شیوه های بیانی ساده ، روان و مخاطب پسند و استاندارد استفاده نمایند تا هرچقدر که میتوانند  از اسپم شدن ایمیلها جلوگیری کنند. تمیز نگه داشتن بانک اطلاعاتی و استفاده از ایمیلهای دارای کسب اجازه، قطعا" تاثیر بسیار مثبتی در رونق هر کسب و کار اینترنتی خواهد گذارد

: این موارد از قوانین قطعی میلیجن جهت جلوگیری از فعالیت کاربرانی میباشد که

---- ایمیل هایی برای دریافت کنندگانی بفرستید که از جانب آنها اجازه نگرفته اید یا درخواستی برای شما نداده اند

---- بانک ایمیل خود را بصورت آماده از منابع غیر مجاز تهیه کرده اند. این نوع تهیه میتواند خریداری، اجاره و برداشت ایمیل از منابع غیر استاندارد باشد

----- از منابع لیست های عمومی ایمیل و یا از لیست دیگر کاربران و یا همکاران استفاده نمایند. هر گونه استفاده از لیستهای دیگران به هر نحو، غیر مجاز بوده و تخلف قطعی محسوب می گردد

سیاستهای اجرایی

یک) آدرس پستی

مشتری باید آدرس دقیق و واقعی خود را در قسمت پایین ایمیل خود ( فوتر ) به طور کامل وارد نماید و مطمئن باشد که آدرس وارد شده ، به روز و کامل بوده و  دارای اعتبار می باشد. ناظرین میلیجن به طور دائم بر کمپینهای ارسالی کاربران نظارت می نمایند. این نظارت بر اساس احترام به حقوق کاربران و بنا به قوانین بین المللی صورت می پذیرد تا اطلاعات ارسالی از سوی فرستندگان ایمیل ، دقیق ، واقعی و شفاف باشد

 دو) حذفیات 

2 تمامی ایمیلهای ارسالی چه متنی و چه اچ تی ام ال می بایست دارای لینک مخصوص لغو اشتراک خبرنامه برای مخاطب داشته باشند. این لینک علاوه بر رعایت حقوق کاربران و مخاطبین، کمک شایانی به مشتریان میلیجن جهت به روز نگه داشتن لیست مخاطبین خود می نماید تا در صورتی که مخاطب تمایلی به دریافت ایمیل نداشته باشد. این لینک ثابت بوده و حذف نخواهد گردید. مشتریان میلیجن ، قادر به ارسال ایمیل به کسانی که مایل به دریافت خبرنامه ایمیل نیستند نخواهند بود و سیستم به صورت خودکار از ارسال این گونه خبرنامه ها خودداری می نماید 

 سه ) نظارت

سیستم مکانیزه میلیجن، بر عملکرد مشتریان تازه خود نظارت خواهند کرد تا ایشان بر اساس ضوابط استاندارد بین المللی و با توجه به رعایت حقوق مخاطبین خود گام بردارند. این نظارت تنها برای مشتریان جدید ( زیر 2 ماه)  بوده و شامل مشتریان قدیی نمی باشد

چهار) گزارش مخاطبین تازه

میلیجن ، آی پی وتاریخ ثبت نام هر کاربر جدید را برای مشترکین خود ثبت کرده و نگهداری می نماید.

  پنج) امکانات خاص

 ما امکانی خاص به کاربران جهت ایجاد ارتباط موثر و ویژه با مخاطبین خود میدهیم. این امکان خاص با نام تاییدیه مضاعف شناخته میشود

شش) بانکهای ایمیلی

تمامی بانکهای ایمیلی بزرگ توسط سیستم میلیجن بصورت خودکار کنترل می گردند تا از بانکهای ایمیلی رایج در بازار و بدون اطلاع مخاطبین و صاحبان ایمیل استفاده نشده باشد. همچنین ایمیلهایی که دارای جنبه تجاری و نه شخصی باشند، تماما" توسط سیستم مکانیزه میلیجن جهت عدم ارسال هرزنامه و بالا بردن درصد ارسال از سیستم حذف خواهند گردید. از دسته این ایمیلها میتوان به مثالهای زیراشاره نمود

sales@domain.com, business@domain.com, webmaster@domain.com, info@domain.com

  هفت ) نظارت

تمامی ایمیلهای فرستاده شده توسط کاربران ما می بایست بر پایه رضایت مخاطبین در خصوص دریافت ایمیل فرستاده شوند. در صورت اطلاع از هر گونه عدم رعایت مقررات و قوانین از سوی کاربران و ارسال ایمیل به مخاطبین بدون اجازه آنها، حساب کاربری مشتری بدون هر گونه اخطار قبلی ، بلافاصله تعلیق گردیده و غیر فعال خواهد شد. بدیهی است از ادامه فعالیت حساب کاربری متخلف ، برای همیشه جلوگیری به عمل خواهد آمد

هشت) بررسی ایمیل آدرس ارسال کننده کمپین

ما تمامی ایمیل آدرسهای ارسال کننده ایمیلها و کمپینها را بررسی می نماییم تا فرستندگان واقعی از غیر واقعی تشخیص داده شوند. در همین راستا، از درج ایمیلهای فراگیر و عمومی به عنوان ایمیل فرستنده، جلوگیری به عمل خواهد آمد. به عنوان اگر شخصی بخواهد با ایمیلی از یاهو، به عنوان فرستنده عمل نماید، از ارسال ایمیل یا کمپین توسط آن شخص جلوگیری به عمل خواهد آمد. این به آن دلیل است که فرستنده ایمیل می بایست به منظور احترام به حقوق مخاطبین، شناخته شده و دارای اعتبار کافی باشد

اگر هرزنامه اسرال کنید چه اتفاقی خواهد افتاد ؟

در صورتیکه سیستم مکانیزه میلیجن متوجه ارسال بالای هرزنامه توسط شماگردد، آنگاه تمام یا قسمتی از اتفاقات ذیل برای شما به وقوع خواهد پیوست 

بدون شک  

 یک) ما فورا" حساب کاربری شما را غیر فعال خواهیم کرد

دو) حساب کاربری تان بر نخواهد گشت

 :ممکن است

 الف ) به دلیل وارد آوردن ضرر و زیان به اعتبار شرکت و خلل در ارائه خدمات به مشتریان، تخلف شما پیگیری گردد
دو) تخلف شما پیگیری قضایی گردد

لطفا" توجه داشته باشید که ما فرض را بر مجرمیت و یا تخلف خاطیان از قوانین نمی گذاریم ، بلکه پس از بازرسی و مرور عملکرد شما، تصمیم نهایی و مستند را راجه به متخلفین خواهیم گرفت

:  قابل توجه

میلیجن جهت خدمت رسانی به صاحبان کسب و کار، سازمانها و کلیه کسانی که به دنبال تجارت و اطلاع رسانی سالم هستند می باشد. کلیه سروسیهای حرفه ای شرکت جهت استفاده کاربرانی می باشند که از قوانین ضد هرزنامه میلیجن تبعیت می نمایند. از همکاری کلیه عزیزانی که بر اساس قوانین و اصول اینترنت مارکتینگ دنیا پیروی کرده و کسب و کار خویش را بر اساس مشتری مداری و احترام به مخاطبین خود بنا نهاده اند ، پیشاپیش قدردانی نموده و دست آنان را به گرمی می فشاریم


تمامی حقوق این وب سایت برای میلیجن محفوظ می باشد© 2010-2017 .