بهترین راه برای شناسایی صحیح ترین نوع اطلاع رسانی یا تبلیغات از طریق ایمیل ، شناسایی بهترین عنوان برای ایمیل ، مناسب ترین زمان ارسال ، جذاب ترین محتوای ایمیلی و ... می باشد تا بهتر دیده شوید و بیشتر بفروشید.
یکی از تست های چهارگانه و منحصربفرد میلیجن را برای ایجاد تست مقایسه ای A/B امتحان نمایید. آنگاه به راحتی متوجه می شوید که کدام یک از فرمتهای ارسالی ایمیل هایتان جذاب تر است و بهتر عمل می کند. اینجاست که سامانه میلیجن کمپین برنده را به بقیه مخاطبان شما ارسال مینماید.
تنظیم کمپین های ایمیلی بر اساس تست A/B در آخرین مرحله از ساخت کمپین و به سادگی
کمپین های مقایسه ای میلیجن ، آنچنان گزارش دقیق و قابل تحلیلی ( رفتار شناسی مخاطبین و مشتریان ) به شما خواهد داد که به راحتی میتوانید ایمیل نهایی مورد تایید مخاطبین و مشتریان خود را شناسایی و ارسال نمایید.
آیا شما جزء آن %75 هستید؟ شما می توانید کمپین تست A/B را فقط با چند کلیک ایجاد کنید
هیچ نکته ی منفی ای ندارد. مخاطب شما ، تاثیر گذارترین ایمیل را دریافت می نمایندو شما بازگشت سرمایه گذاری بیشتری خواهید داشت